Wanna be on top?

Hej igen bloggen!




Ca 24 timmar har gått sen jag skrev senast, nu har jag presis kollat klart på Top Model på 3an. Det är fett najs att ha egen tv på rummet! Skulle AAAALDRIG palla kolla på skiten dom där kollar på. Hahahah... Kolla jag skriver med texten i mitten. Snyggare så tycker jag ;)
Aja allafall så är det kul o kolla på TopModel, speciellt när man själv är i branshen..hihi. Ja är ju modell jag med.har också varit me i top model!!! för ett tag sen! Men ja tyckte att det inte var så givande lixom. Jag kunde redan det mesta som andra tjejera inte kunde. Jag har ju modellat en hel del innan och presis när top Model skulle spelas in fick jag typ ett katalogjobb för ett ganksa stort företag. det är asnajs å bli stajlad och fixad å så. Jag tyckte iaf inte att det var så najs sär och dom andra var så oerfarna så jag hoppade av ganksa tidigt. Det enda som var najs va att träffa mini! Hon var typ vääääärldens gulligaste babe!!!! Så jävla cutiepie!!!

Sen jag fick de där katalogjobbet har det rullat på en hel del och jag får in rätt mycke money på mitt face ;) hihii...
Man märker ju att dom som är me i topmiódel är lixom lite oerfarna å så. Dom kan ju inte typ hur man ska posa å så för att få fram sina alldra bästa features. hihi....

Aja byebye sweets!
xxxxxxxxxxx
/A

Kommentarer
Postat av: Murphy

har du inga sexiga bilder att visa upp på dig själv.. du låter het! dregel

2008-09-29 @ 23:53:50
URL: http://www.metrobloggen.se/murphyslag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0