tjoho

Jag såg att "piff och puff" som jag kallar dom redan har börjat blogga här. Så nu är det väl dags för mig. Jag är en tjej på 20 vårar som bor i kollektivet här med dom andra. Jag är egentligen inte ifrån den här lilla staden, egntligen kommer jag den stora metropolen S T U R E P L A N!!

Innan jag flyttade hit hade jag ett bra liv, men jag kännde lixom att det var lite platt, det var lite sådär som "alla" andra. Men jag är inte alla andra. Jag bodde med min mamma och min pappa mitt i smeten, jag har varit ända barnet hela mitt liv och alltid fått allt jag velat ha.

Jag gick ut gymnasiet för några år sen och efter det var jag ute och rste i ett halvår. Alla andra reser lixom för att hitta sg själva, men jag vet ju redan vem jag är. Så jag bara festade, det var FETT nice. Jag träffade dom underbaraste människorna i hela jävla livet. Love them!!!!!!!

Sen när jag komm hem igen var allt helt fuckedup. Min kille hade legat runt med fucking alla och min mamma och pappa hade bestämt sig för att skiljas. Anyway, det var lixom jobbigt så jag pallade inte längre. Allt kändes flowless och jag  bestämde mig för att göra något helt annat av mitt liv. Jag var lixom trött på att leva på pappas pengar och förresten så hade han börjat "umgås" med sin instruktör på sturebadet och det var typ som att jag inte änns fanns. En gång kom jag typ hem och å så låg den en påse från gucciaffären i hallen. Jag tänkte åh shit asså pappa har köpt en ny present åt mig. Men det var till henne och inte mig.

Det var DÅ jag bestämde mig för att jag är viktigast i mitt jävla liv! Jag råkade gå förbi en lokal där ett band precis hade haft spelning och där såg jag min räddning. Jag frågade dom vart dom skulle dra och bestämmde mig för att följa med janbanan hem till där han bodde. Asså i det här kollektivet jag också bor i nu....=) Vi drog förbi min lägenhet och packade in alla mina viktigaste saker i vanen och bara drog iväg!! Bara sådär. Så JÄÄÄÄVLA cool. Det känndes såå jävla bra att bara dra från alllt!!!! Så kom jag hit och nu bor jag lixom här med janbanan, e-mail och två andra miffon. Dom två är fett svenniga och asB.

aja, nu ska jag fortsätta kolla på coyote ugly (asbra film! fatta att ha det jobbet1!!!)

xoxo
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0