Sur som fan

Emil speaking...

Man slutar på jobbet, stägner och låser. Cyklar hem, ska ha det lite jävla trevligt. Regnar i kväll också. Kommit nästan hem inser att man glömt mobilen på jobbet. Bara cykla tillbaka, letar satan efter den på jobbet, inser att man inte alls glömde den utan man bara la den i fel ficka tidigare. Cyklar hem igen.

Sur som fan nu. Har varit sur ända sedan jag kom hem. Enda trösten är väl att Herr Idiot verkar ha dragit på sig en förkylning. Då kan man a) få se honom lida och 2) ha en ursäkt för att hålla sig på avstånd från honom.

Spagetti funnen i vasken? Ja.

I morgon är jag helt ledig så jag ska skriva någonting bättre och mer substansiellt då.

/E-mail

Kommentarer
Postat av: Murphy

a) och 2)??? hur gick det till=)

2008-09-29 @ 23:49:18
URL: http://www.metrobloggen.se/murphyslag
Postat av: Emil

Jag vet fan inte, ibland blir folk bara förkylda.

2008-09-30 @ 08:02:21
URL: http://kollektivetunderlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0