Jag är inte sur

Emil skriver...

Man vaknar och kollar in bloggen, hittar då följande: "e-mail går runt som ett åskmoln här hemma man får hålla sig undan så gått det går. vet inte riktigt vad problemet är men förbannad är han iaf."

"Jan Banan" behagar uttala sig, tydligen. Jag får ofta höra att jag verkar sur eller att jag är arg men det blir jag ju bara för att andra lägger sig i hela tiden. Man blir ju förbannad av att alla ska sprigna runt och vara vardagspsykologer. Försök inte förstå mig, och analysera mig inte och låt mig vara, sen ska ni se att jag är glad!

Sen är jag dessutom inte arg av naturen, det är bara det att det alltid är någonting som är fel eller inte fungerar som det ska. Jag är itne arg av mig, men man blir ju sur på saker. Skitsaker säger vissa. Jo, men den enes skitsak är en annans viktiga sak. De som inte fattar det är idioter. Jag kan slänga en banan om jag vill det spelar ingen roll, men det hade spelat en fet jävla roll för nån unge i Afrika. Fatta det.

Exet sa hela tiden att jag bara var sur alltid. Men det var bara som hon projicerade det på mig, för det var tamejfan hon som alltid var sur. Och HON kunde verkligen gå igång på värsta skitsakerna. Och jag blir så jävla förbannad när hon säger att det var HON som gjorde slut. VI gjorde slut, och jag var fan på väg att göra det själv när hon han först.

Men om bara folk låter mig vara så är jhag fan hur go som helst och då kan man umgås med mig.

Nu ska jag hem till Gurre och lira guitar hero

/E-mail signing off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0