Whitney är fet som en gris

Tjena bloggen! A här igen!!!!!!

Asså! först måste jag bara skriva om TopModel. Att Whitney vann? Ehhhh...va? Hon är ju fan inte hot. Hon är ju  fet..som om hon någonin kommer att lyckas. Det kommer inte hända baby! Det säger jag redan nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAhahaaahaha att hon faktist trodde att hon kan lyckas. Hade jag varit tyra hade jag sagt "eeehh gumman. YOU ARE FAT!!!" Kolla på henne bara:

LÅren är ju så craaaaazy big!!! De känns som om tyra typ har tappat omdömmet helt"!!!!!


Annars är ja rätt trött på dom ja bor me. Det är svårt att lixom anpassa sig till att va så många personer på så liten space. Jag behöver mitt space lixom. Häromdan när ja skulle dursha så fick ja inte va ifred alls!! Så jävla störigt att inte änns få göra klart hårinpackningen innan ja ba störs fett av Jan Banan. Han sa typ att han ville bajsa, o ja ba skrek "uuuuuuuuuutt" ja vet att du läser det här Jan men ja tycker att man ska astå för vad man tycker och andser!!!! Ja är en vikti männsika me rätt till privacy!!!!!!!!!!
 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH nu kom det dRIN på mtv!! Han är så sjuuuuukt söt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja brukar alltid ha på mtvpå min tv så om de kommer nån bra låt kan man ba typ köra lite crazydans och ba släppa loss!!! De är så jävla najs att bara göra som man vill o typ inte bry sig om hur man är....

Aja byebye
xxxxxxxxxxxx
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

HON ÄR FÖRFAN INTE FET DITT PUCKO!!!!! JÄVLA APA

2009-12-25 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0