Helvete

EMIL surar...

Ja, idag är jag fan sur. För det första så trampar jag på en jävla kajalpenna som bara ligger på golvet här i hallen när jag kommer hem. Rakt in i foten. Det gjorde liksom inte ont, men det var irriterande eftersom det inte var skönt.

Sen så bangade hon bruden jag skulle hängt med i kväll. Hennes jävla snubbe gjorde slut med henne och så blev hon ledig och nu ska de typ vara ihop igen. Kunde han inte väntat med att ta tillbala henne en vecka till så att gamle E-mail hade fått lite sweet löve under tiden? Nu hade jag inte hunnit dra igång stora charmoffensiven ännu så hon ... hade jag gjort det då jävlar hade ni kanske till och med fått se lite bilder i kväll... ni vet när brudar går igång då finns det fan intget stopp dem hehe. Sen hade hennes pojkvän aldrig fått tillbaka henne.

För det tredje så ligger det än en gång spagetti i den jävla slasken. I morgon är det jag som konfronterar en viss äggskalle.

Em-ail signar off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0