Hello sweden!

Å fy fan viken dag att jobba när man festat tills 4 på morgon är ett hellvette. iallafall så va vi ute å festade igår efter jobbet ja och bandet och nåra till. Vi va på en spelning först och sen tog vi nåra bira på harrys sen blev det efterfest i nån jävligt stor lägenhet mitt i centrum den va fan så stor att ja tappa bort Dronken där inne hehe. Ja strula hursomhelst me nån brud som hängt efter mig ett tag nu hon är väl en s.k. groupie och vi torrjucka på en toa och sen fick hon smaka på den riktiga jan banan om man säger så hehe. bruden försökte hänga me mig hem sen men ja finta bort henne vid korvmojen, så jävla skönt hade inte pallat att ha henne här när ja vaknade.
Vad tror ni händer idag då, just de repning me the band! nä nu ska ja dra i mig en liter cola och käka en pizza kanske glo på nån rulle e.-mail fåt me sig hem från jobbet.

Rock on!

/jan Banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0